09 Oktober 2008

KE Star Studded Nite 2008 (Red Carpet Event)

Nah sia baru dapat ni banner dari si LydBytes untuk KE Dinner Party dengan tema Star Studded Nite, sebab ada Red Carpet lagi ni... dui nah inda sabar sudah sia ni mau balik Sabah. emm balik pun hanya untuk join kawan2 dan artis tempatan Sabahan bagi memeriahkan tahun ke 3 birthday laman ini.

Kalau dapat join, ni merupakan kali ke 2 sia ikut, tapi biasanya kalau ada apa2 event yang besar2 siorang lah yang selalu ni kena panggil. Panggil bukan buat apa, ngehehehe pa lagi, ambil2 nah gambal gambal. Last siorang n d team ambil gambar, time Kaamatan Peringkat Negeri Sabah.... sana KDCA.... syok tau, hari2 jumpa tu sumandak opsss tu unduk ngadau semua bah, time diorang lum kena make up dan selepas berlawa....

Yang pasti dengan tema Star Studded Nite kami semua akan berpakaian lawa2 tahap artis juga (tapi biasanya mengalahkan artis behhhh) bila lagi mau berlawa kan... siap ada tukang kamera lagi ni, silap sikit kena interview2 lagi oleh ESPN opsss salah, tu chanel E tu... dui nah minta puji sia oh.... tapi inda mustahil mah, jadi bagi mereka yang mau p pada malam tu, ni ada sikit maklumat mengenai parti ini

Maklumat acara :

Host : Kadus Entertainment
Function : “Party Dinner”
Theme : KE Star Studded Nite 2008 (Red Carpet Event)

Masa & Tempat

Tarikh : 18 Oktober 2008 (Sabtu)
Masa : 6.30 petang – 11:00 malam
Tempat : New Pusakag Café, Donggongon, Sabah
Yuran : RM 25.00 sahaja! (Untuk makan dan party pack)


Huraian ringkas

Acara ini adalah acara untuk 1 malam yang akan menjemput semua ahli dan bukan ahli Kadus Entertainment dan juga para artis kadus dari negeri Sabah kita yang tercinta. Walaubagaimana pun jemputan adalah terbuka kepada semua yang berminat untuk menyertai acara ini.

Acara ini akan berbentuk “party dinner” iaitu:

1. Mempunyai tema “KE Star Studded Nite 2008” featuriJustify Fullng ala-ala “red carpet” gitu…(sebelum ini dikenali sebagai annual KE gathering) Tema ini adalah menggalakkan sesiapa yang akan menyertai acara ini untuk berpakaian “glamour” (bersinar kah… berbintang bintang… berkilat kah… shining kah terpulang ya) kerana sessi bergambar ala-ala “red carpet” akan diadakan secara PERCUMA.

2. Untuk sessi bergambar ini, anda bolehlah bergambar secara berkumpulan, solo, duet… Pada malam ini jugalah anda boleh menganggap diri anda sebagai artis… chewah… Jadi… Jangan malu-malu untuk “DRESS TO KILL” anda pada malam itu.

3. Di antara acara-acara menarik yang akan diadakan adalah seperti :
a. Anugerah pakaian / stail pilihan (Lelaki & wanita)
b. Ms Congeniality (Wanita)
c. Mr Friendly (Lelaki)
d. “Lucky draw”
e. Nyanyian / tarian
f. Dan banyak lagi

Nah rugilah kamu kalau inda datang tu kan.... so ini sahaja maklumat sia yg dapat sampaikan....
Jumpa di sana.................

2 ulasan:

Japrin berkata...

wah.. mimang style c kawan tu bulihtahan ooo... cantik si lydbytes bikin kan? :)

Bambangan @ Ony berkata...

yah cantik oh.. sia pun tertarik ni..