05 Oktober 2008

Selamat Hari Raya

Nah limpas sudah raya baru sia dapat post ini barang... (ni gambar kenen) emm bz memanjang ni sampai indada nah masa untuk membuka intinit.....

Raya tahun ni sia ada buat satu baju melayu, tapi haram jadah, inda terpakai langsung... bikin panas ni... pa buli buat kerja punya pasal kan.... lagi pun kerja ni berbayar, kira overtime lah kunun...

Apa2 pun kepada rakan2 seblog yang sentiasa inda jemu2 masuk ke dalam blog ony @ bambangan ini.... ony nak ucap Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin kepada semua rakan yang merayakannya... bukan sahaja yang muslim tapi yg non-muslim juga ya... minta maaf di bulan yang baik ni untuk mendapatkan keberkatan.... ngehehehe sama saja bah tu kan...

Kalau ada lebihan ketupan rendang lemang tu, jangan lupa kirim2 sama urang yg karaja ni saja kio.... dan mereka2 yg minum urin sorang2 tu... jangan lah lupakan sia kio....

Salam sayangdari saya untuk semua.....

5 ulasan:

kukuanga berkata...

macam terasa pula sy pasal tu oren tu.. (bah.. diingatkan sekali lagi, ko kena ingat juga masa tu urang minum urin). sampai sakit kambang perut pun ko juga yang tanggungjawab.. macamana ko mau jawap ni?

Bambangan @ Ony berkata...

dui nah terasa mandakz sia ohh, jan ko gitu bah, gurauan di hari lebaran begia ni.... emm sia sudah ni minta maaf, emmm ko sudi maafkan sia kah?

p/s kalau setakat kembung perut minum urin, ok bah tu.... sia sanggup sediakan jamban, tapi kalau kembung yg len2 tu, bah matikudasai lah sia ni.... emmm (bila lagi) bahhhh

jan marah kio, siok bah ada kawan time raya kan.... boleh gurau senda usik mengusik sambil mengolohhhhhh ngehehehehe

GregChai a.k.a. tukang kupi berkata...

Bah tiapa la dapat juga claim over time...hehe, baju melayu atu masi buli dipakai bah, sebulan jua sambutan aidilfitri ... jan telampau makan rendang bro, nanti darah tinggi hehe

Andrik McVean berkata...

atui oiiiiiiiii...kesian ko kan? doi dogo..kesian..kesian

Bambangan @ Ony berkata...

Tauke kupi.... nah indada nah sia beraya ni, jadi tu darah tinggi inda berapa mau masuk dalam darah sia (ngehehehe untung sia sikit)

andrik... makasih kerana memahami, ngehehehehe