23 Oktober 2008

Ony mokirayou part 2




Malam seribu bintang diorang bilang.... nada bintang pun malam tu... ngehehehe ada begia tapi sia ja yg malas mencari bintang2 yg berkelip2.... apa lagi kalau bukan KE Studded Nite'08... ni gambar2 sia ja yg sia mau kc tinguk yg len korang buli tinggu sini

10 ulasan:

Bambangan @ Ony berkata...

Bila lagi mau bergaya cam artis kan... ngehehehe, sekali sekala saja bah.

Minsulod berkata...

ya bah ony...bila lagi mau bergaya.
Looks like one of the celebrities oh.
:)

Bambangan @ Ony berkata...

oh yah kah? siapa tu ya?

HoneyBUZZin berkata...

Is dat you?

Bambangan @ Ony berkata...

Jadi siapa lagi. it's me lah honeybzzzz....

C.Alv.B berkata...

ada bakat jadi artis kapert merah hehehhehe

Bambangan @ Ony berkata...

ngehehehehe, tukang gambar saja sia begia malam tu, tapi ya lah ambil kesempatan juga mau bergambar kan, ya lah dah pakai lawa2 takkan indada gambar kan.... Makasih atas pujian korang kio... dui nah takambang sudah sia ni.

Tompinai paladius @ NiT berkata...

Wah Ony ko macam artis gia tu..hehehe... congrats... wah mesti meriah kan malam tu...apa2 pun sia harap ko ok saja... God bless :)

japrin_t berkata...

ehem!!! :) cantik gambar2 ko ah... len kali.. ko harus ambi gambar aku juga bah.... hehe.. tingu tu.. cantik tu gambar ko kan... :)

Bambangan @ Ony berkata...

wakakakaka, c Japrin, sia indada pula ambil gambar ko tu kan.. siapa di yg tulung sia ambil tu malam tu ha? ko kah tu?