28 Januari 2009

Main Paintball lagi


Pada 24/01/2009 lalu, sebelum tahun baru cina menjelang, siorang seramai 10 orang pergi lagi ke padang Kompleks Sukan Labuan, apa lagi kalau bukan main timbak timbak...

Kali ni kami main di padang yang agak luas sedikit dengan bunker yang lebih hebat, siap ada nama snake lagi...

so nikmati gambar amatur di bawa ini....yang ditengah ni wirawati kami ni.....















Yang ni pula kawasan 'padang tempur' sebelah yang merah2 bunker tu agak kecil, sesuai untuk acara tempur kamikaze.... kalau yang kuning2 tu, agak besar dan luas, seronok main tapuk-tapuk. Dan sebelum masuk padang, kami kena ajar cara2 bertempur, pelbagai strategi diberi, tapi bila masuk padang sudah, emm harap dipraktikkan.... suka hati saja tembak yang penting menuju kepada sasaran iaitu musuh....













Yang ni pula memang aksi yang maut kunun, padahal kepenatan sudah, tinguk tu berlutut pun macam inda mampu sudah oh.
Siorang rancang mau main lagi bulan 2 ni, tapi lum pasti bila, sebab sekarang pun members yang lain bz dengan futsal... macam hari tu, lepas saja main paintball hari tu pun terus p kk sebelah malamnya sebab hari minggu tu diorang main futsal lawan Imigresen Sabah.

17 ulasan:

bosing berkata...

ui naaa...siuk kamu main timbak2 ..

Bambangan @ Ony berkata...

tatap dan berpincin boss, bah bila kita mau beparang ni?

bosing berkata...

wakakaka..sia takut mau beperang sama pro..haha

C.Alv.B berkata...

eh..macam syok oh.. nda sakit ka klu kena timbak tu? hehehehe

Bambangan @ Ony berkata...

inda sakit ko bilang, emmm kena timbang tu inda jugalah, sekejap saja sakit, tapi kesannya mau 1 2 minggu baru hilang... skg ni pun lengan sia biru2 ni

-Beck; the Bandagedknee- berkata...

heheh best oo kamurg ony! :P siuk ni!! arghhh!! :D

Johnny J. berkata...

siuk oh bertimbak2 ni... sya pun berharap nnt merasa juga bertimbak sama cat ni..? teda bom tangan kah? hahaha.. pki cat juga bah..

Bambangan @ Ony berkata...

uii jangan ko johnny, ada kama tu bom tangan dia, sama juga bentuk macam bom di tv tu... tapi lum pernah digunakan lagilah...

beck ~ siyok kama main timbak2 ni... kalau dulu time budak2, main juga timbak2 tapi buatan sendiri punya.... emmm si john dan bosing pernah main tu timbak2 ala kg2 punya.... best lagi tau...

san berkata...

Ony,
apa jenis peluru yang kamu isi tu? Kapur atau tomato? hahaha!!

Saya suka bah mai timbak-timbak ni kalau semua rock... pura-pura tidak kana, kasi abis ubat sinapang. kekekekek!!!

Masa kamurang dalam lumpur tu, kamu pernahkah betapuk dalam lumpur? macam tu commando kunu? tapi buat apa gia kalau p menimbak kalau tidak mau jadi kumandu kan, alang-alang tu, hehehehe!!

GregChai berkata...

wow best!, siok ni main timbak,....sama buli tahan juga kana timbak hehehe :)

Bambangan @ Ony berkata...

sia curi2 sana laman orang ni San

' thin-skinned gelatin capsule with colored liquid inside it. Paintballs are similar to large round vitamin capsules or bath oil beads. The fill inside paintballs is non-toxic, non-caustic, water-soluable and biodegradable. It rinses out of clothing and off skin with mild soap and water and are even edible, although we don’t recommend it!

Paintballs come in a rainbow of bright colors: blue, pink, white, orange, yellow and more. When a paintball tags a player, the thin gelatin skin splits open, and the liquid inside leaves a bright "paint" mark. A player who is marked is eliminated from the game.'

Setakat ni belum lagi lah bermandi lumpur... malas kali ah...


Greg ~ Ya bah siyuk ni main tapi tu lah kalau kana timbak kesan nya 3 4 jam kemudian, tapi inda juga sakit bah, biasa2 saja...

san berkata...

Ok jugalah tu... kalau pakai peluru jagung buli kaitu? atau memang mereka yang sediakan di sana nanti?

Atau kami pernah main timbak2 ni.. tidak tau apa jenis permainan kami tu. Kapayasball mangkali tu, sebab peluru yang kami pakai tu buah kapayas. Itu bagus , sekali timbak, dui.. lama mau isi peluru.. Bunyi pak, pak, pak, kasi masuk betul tu peluru sana sinapang.. Sa pandai buat tu senapang .. hehehe.. menggunakan buluh saja, :)

Sakit juga eh kalau kana.. Kalau dicommercialkan benda tu mungkin boleh dijadikan income dan sukan kampung, bagus juga oh..

Crazy Drile™ berkata...

Cool mate!!!!

greetings from Australia

Crazy Drile

Bambangan @ Ony berkata...

SAN korang pakai kapayas! besar juga tu....

Bambangan @ Ony berkata...

Sia betul2 risau dengan pertandingan ni oh... macam terlalu kuat bah semua org2 government ni... kami ni ja lah yg kg2 punya pemain....

doakan kami ya....

Bulukun berkata...

oi..naa, siok bah itu arr...nanti sia p cuba ne tempat oh.. :)

Bambangan @ Ony berkata...

Bah fredo, sana singapura pun ada juga tu... bek ko try main