13 Februari 2009

Happy Valentine's Day

Untuk kawan2 guys blog sia yg sudah punya kekasih, bertuah badan sebab pening mau fikirkan mau buat pa untuk sumandak diorang sempena Valentines Day ni.... emm bagi sia pula, duiii sian, jauh sangat..... Tapi siorang esok (14/02/2009) akan menyanyi sana gereja sempena perkahwinan kawan siorang c Genevieve Wong & Frezer Saimon. Diorang bilang ni wedding of the year di Labuan... tak tau lah kenapa pula... dan malamnya pula kami akan p reception diorang di Financial Park Convention Hall.

Jadi buat rakan2 yg masih tercari2 kekasih untuk di hati, (sama lah kita ni) bah apa lagi, jangan fikir keruh sangat sebab indada urang mau kasih bunga kah coklat kah (ni yg org pompuan selalu juga fikir2 ni kan) emmm korang bagilah benda tu sama mammy korang kah, bestfriend kamu kan... sebab VD ni bukan utk mereka yg berkasih saja bah.... tetapi untuk semua yg mempunyai kasih sayang di dalam diri dan mereka tidak malu serta segan untuk memberikan kasih itu kepada orang lain sebab kasih itu begitu universal.....

Jadi sempena hari kekasih yg jatuh pada hari cuti ni (maksudnya sia inda dapat online lah tu) sia mau share2 sia punya kasih sama semua kawan2 blog sia..... sebab tanpa kasih korang, sia rasa sia dipinggirkan dalam alam maya ini.... Terima kasih kerana sentiasa menyebarkan cinta kasih itu, walaupun kita tidak pernah bertemu (kalau ada pun tidak ramai) kita sentiasa bertanyakan khabar antara sesama......

Thanks being my dear friend.... terima kasih untuk segalanya....

Happy Valentines Day.

'99galleries.com'

'99galleries.com'

'99galleries.com'

8 ulasan:

Mell_f berkata...

Happy V-day too bams. We dont have to be in love to celebrate valentine kan kan kan.

Take care ;)

Bambangan @ Ony berkata...

Ya betul, ya betullllll, kalau hanya VD kita tunjukkan kasih kita, bagaimana dgn hari2 biasa yg lain kan.

Unknown berkata...

Bambangan..Happy Valentine kio... sa pun bukannya celebrate..it's just a day bah..bukan budaya kita tapi tidak salah kasih celebrate dlm kasih Tuhan kan.. bah..sa mau pi beli cukulat dulu utk sa mkn sorang2 mlm ni dan berterusan ke mlm besok..sa mkn sama kucing sa ni hehehehe... apa yang penting kita mengasihi sesama..

kukuanga berkata...

happy V day sama ko juga gaman. enjoy the day sama kawan2 koir ko. and congratulation sama tu kawan ko yg kawin on V day (confirm inda pandai lupa anniversary tuuu..)

bah... jan lupa hantar apa2 sama sumandak ko..(jauh2 pun, pandai marajuk tu nanti kan?)

Bambangan @ Ony berkata...

ngehehehe, hantar sms saja buli kah tu ah?

emm coklat... dui nah nanti fikir yg banyak2 tu... jangan lah kama, bek p sunset mass...

Bambangan @ Ony berkata...

mabuk tahap gaban di malam valentines day ohhhhh

Don MS berkata...

uiiinaaa.. valentine itu hari kekasih kah... hari kasih sayang ah...? Konpius sudah sia ni... tapi macam jadi kemestian pula. Asal hari valentine ja... bunga... choklat... teddy bear... AHHHHH...! kalaulah ada yang mo bagi sia hadiah valentine... sia mo choklat saja... he..he... choklat... oooohhh choklat.

Bambangan @ Ony berkata...

Alah hari2 pun boleh makan tu coklat bah bro, inda payah tunggu VD.... emmm tapi sedap begia tu coklat kan