08 Ogos 2008




Yes! hari ni yang ditunggu2 oleh ramai orang..... (tidak termasuk sia sebab sia biasa2 ja gia.) Selain dari China menjadi tumpuan seluruh dunia kerana pengunjuran sukan olimpik kali ini diadakan di Beijing, pasti ramai orang cina yang akan melangsungkan perkahwinan, membuka atau merasmikan perniagaan baru dan macam2 lagi sebab nombor lapan bermakna 'KAYA'.

Semoga mereka yang lahir pada hari ini, dipenuhi dengan keberkatan bukan sahaja kelimpahan dari segi rezeki, tetapi juga dalam hal keimanan.

Terima kasih Tuhan kerana masih 'mengadakan' saya pada hari ini kerana saya tahu, engkau senantiasa memberi yang terbaik dalam kehidupan kami ini tanpa mengira siapakah kami.

Terima kasih kerana keamaanan yang berikan kepada saya oleh Malaysia di bumi bertuah ni.

Terima kasih kepada kasih yang diberikan kepada diri saya sehingga saya masih mampu lagi mengucapkannya kepada semua kaum keluarga, teman, masyarakat dan yang terpenting untuk diri saya sendiri. Terima kasih Tuhan kerana kasih Mu begitu besar dan tiada duanya untuk kami. Kukagumi dalam hati untuk semua kasih sayang yang saya terima selama ini sehingga mengubah hidupku menjadi yang baru...... Terima kasih.....

2 ulasan:

DrKong berkata...

aiseh...mandi laut? ingatkan waktu tukar tahun saja ko buang sial nie, rupanya tarikh ni 080808 pun ko p mandi buangs sial ah.. hehe.. sa mau buang sial pulak pada 20082008..

Bambangan @ Ony berkata...

ngehehehehe, bila lagi mau buang sial kan kong.