17 Mac 2009

Korang pernah kah nampak diorang tidur?

Kalau mau baca, kasih klik saja ni gambar newspaper kio....

10 ulasan:

C.Alv.B berkata...

Sedih betul sa baca tu Ony... betul gia tu..huhuuuuu...saya terlupa 'sekejap' pasal dorang huhuu..

kukuanga berkata...

nah... mau telefon mama sy sudah ni...

Mell_f berkata...

Sy selalu nampak my dad tidur sebab dia suka tidur depan tv, mmg ada jg tu perasaan sayu bila tgk dia berkorok korok sana. The least i can do is kasi turn down volume tv la. Mau membalas jasa drg ni bukan utk 1,2 hari seja. Simple,little appreciations matter :)

Good one bams :)

Bambangan @ Ony berkata...

Jangan sedih bah Alv.... nanti sia pun sedih ni...

Kukuangan ~ jangan lupa kol diorang kio... diorang sayang sama ko tu....

Emmmm....
kalau sia pula.... memang kejarangan nampak mami sia tidur sebab, sia yg tidur deluan baru dia tidur.... dia mahu pastikan setiap kerja rumah siap baru dia senang untuk tidur. Sudahlah lewat malam baru dia tidur, kena awal pagi lagi bangun bah, siap minta tolong kasih bangun lagi setiap pagi... Duiii anak macam mana bah sia ni....

Mell sia bersetuju dgn ko ni... sebab bukan untuk sehari dua begia mau balas jasa diorang, dan yg pasti jasa diorang tu memang kita inda dapat balas pun... tapi syukur sia dapat mami macma mak saya....

I Love You Mom

bibi@VeRa berkata...

i owez watched my mom slept every single day every time i m with her =') and my tears dropped without my expectation...not because of her wrinkles and whatsoever...the most i feared of is ...i don't want to be leave...i want 2 b wit her forever...im feared of losing her.

-Beck; the Bandagedknee- berkata...

mmm i think the other newspaper companys need to rewrite the message. LOL

:P hehe.. howdy bro?

GregChai berkata...

bagus juga ada ingatan ni tau.

lepas baca terasa sedih juga tau, bukan apa masa urang tua kita masih bersama kita, kita kadang pandai bertengkar atau tia setuju pendapat durang nah bila durang sudah tiada di dunia lagi trus pandai datang tu rasa bersalah, begitu lah sia rasa sekarang ni, mama sudah teda, tinggal bapa lagi.

Thanks for the reminder.

papagolf berkata...

Terima kasih atas perkongsian "sedih" ini... selalunya kita alpa kewajipan terhadap orang tua..apa bila mereka sudah tiada... barulah teringat itu dan ini yg kita buat inda tentu dulu2...kepada yg masih ada orang tua tu..fikir2 la apa2 yang patut.... bagi yg tiada sudah...doakan agar mereka berehat dengan tenang....

cicak berkata...

Ngam betul bila baca ini, sambil dgr lagu dari Marcus Podtung, "Piniupusan Molohing". Sodih ging..

Sa slalu ingat tu "tanpa mereka siapa lah kita" supaya kita tau, sebaik atau sejahat mana pun ibubapa kita, mereka tetap tempat kita bermula.

Thanks for sharing the article

Kengkaru Kong berkata...

yes..i did watched my mom and dad while they slept! i was so touched by them. they both aging so fast and unstoppable!

its now out time to return the favour... giving them love, trust and carrying!

thanks for this sharing thoughts, Bro Ony!

GBU