17 Julai 2011

Selamat berhari Minggu semuanya.........

Hari ni sia kerja macam biasa walaupun inda biasa sebenarnya kerja pada hari Ahad... selalunya kalau sia inda tidur, sia pigi gereja...... tapi bila berpindah (dipindahkan kali ah) sia terpaksa kerja ikut shift. Hari ni kena kerja dari jam 6 pagi sampai jam 10 malam...... ngehehehehe OT lagi.

Nah mau ikut kan hati inda juga mau karaja macam ni tapi 'saya yang menurut perintah'. Tapi kira ok juga bah kerja sini. Indada yg bikin pening kepala......

12.07.2011 kawan sia dari Labuan datang p sini tempat kerja sia...... ngehehehhe kami jalan2 juga lah p Merdeka Mall, Miri sambil2 tu pi tengok wayang Harry Potter.... emmm agak ketinggalan juga sudah sia ni mau tinggu ni wayang... tapi inda apa yg penting dapat tinguk walaupun di kelas kambing punya tempat duduk..... siapa suruh lambat kan.,.....

Best juga cerita ni, tapi kena kalau siapa inda pernah mengikuti ceritanya dari awal (part one) pasti bingung2 juga pasal ceritanya ni.... banyak kisah imbas kembali kunun..... jadi kalau korang mau tau cerita lebih lanjut, bek korang pi tingguk cepat2 nanti inda kana tayang lagi ni di pawagam yang terdekat dgn kamu.

psstttt (c Harry ada anak sudah dalam cerita ni....)

Nah cerita punya cerita sia baru teringat, nanti 18.07.2011 sia kena balik semula ke Labuan, mau urus tu barang rumah sia terutama gas untuk masak lauk, susah betul sini Miri, adakah patut tu tong gas petronas siap dgn isinya punya lah mahal gila..... boleh mencecah harga RM200.00 setong...... gilaaaaaaaaaaa, terus sia inda jadi beli ni. Mcm inda percaya sia benda2 mcm ni begitu mahal di Miri....... tak pe yang penting sia balik Labuan...... pas tu 19hb sia kena p opis lagi... ada kes sikit emmmm menyusahkan betul oh kan.... tak pe yg penting dapat balik Labuan.

saja letak gambar time p Kuching hari tu.... (kira sebagai bukti kunun)...


Bah nanti lagi sia sambung cerita ni... tu pun kalau ada cerita baru..... paling2 cerita lama saja ni.....

Adios....

3 ulasan:

HoneyBUZZin berkata...

Nothing is cheap nowadays. I was stunt to hear about the 'Tong gas' that costs u RM200..that is way to expensive. I can't recall exactly how much I bought that cylinder..but It was not that expensive.
All the best to you! :)

Alv0808 berkata...

Adeh..pindah lago ko Bro..kucari2 ko di Labuan rupa2nya ko ke Miri sdh..hehhee..main2 ..anyway good luck and yes..th tong gas can reached up to RM200!!

Bambangan @ Ony berkata...

Iya bah... kadang2 sampai lebih lagi tu harganya walaupun Miri ni pengeluar minyak kunun..... refill pun melebihi RM30 setong... gilak kan....