14 Disember 2009

Selamat Hari Natal


Sebelum sia terbz @ sibuk yg teramat sangat, baik sia awal2 wish rakan2 blog sekalian. Sempena menjelangnya natal tidak lama lagi ni, saya mau ucap Selamat Menyambut Hari Natal / Krismas dan Tahun Baru 2010.

Bagi yang merancang balik kampung tu, bah hati2 kalau memandu, jangan telampau banyak moginum kio takut inda dapat sambut krismas, apa inda kogutan kan jadi sakit kepala... inda dapat pigi Christmas Eve Mass dan Christmas Mass nanti....

Bulan ni sia terlebih sibuk sikit dengan pelbagai aktiviti gereja di Blessed Sacrament Labuan. Bermula dengan pelbagai latihan terutama untuk sambutan perayaan natal. Persiapan untuk caroling, Inter church Program, Sambutan Krismas untuk penuntut UMS (yg tidak balik kg), 1st reunion Filipino / Englis Choir Group, St Dominic Group (yg ini yang hebat kali ni, sebab lebih 10 tahun baru berkumpul semula pada 27hb ni).

Kali ni Tim Pelayanan Belia Paroki Labuan, yg mana sia sendiri dia punya Co-coordinator telah memilih tema "Yesus Lahir Dalam Hati Belia" sebagai sesuatu perubahan @ penambahbaikan kepada pelayanan di paroki ini.

Dan yang paling penting bulan ni selain sambutan natal, adalah Perkahwinan abang saya dengan tunangnya dari Kota Belud pada 26hb ini, jadi sia kena rush saja lah bulan ni... sebab 27hb terus kena terbang ke LD.... 

Semoga Tuhan senantiasa bersama kita semua dalam setiap aktiviti harian kita terutamanya menjelangnya Hari Natal tahun ini.

Semoga setiap apa yang kita rencanakan diberkati oleh Tuhan.


p/s bah jangan kama logop sangat.

3 ulasan:

Vivalova Memory Lane berkata...

Merry Christmas 2009 & Happy Welcoming 2010. May God Bless us all.

kukuanga berkata...

HI
merry christmas (lambat ni ucapan)

congrats to your brother.

selamat menyambut tahun baru 2010, semoga semua yang baik Tuhan sediakan untuk kita semua.Happy New Year

Bambangan @ Ony berkata...

Terima kasih semua.......